Saturday, April 8, 2017

BIRTHDAY BLOOMS


Hallo allemaal!

Inmiddels heb ik door de verkregen inspiratie via Facebook een begin gemaakt aan een nieuwe kaart en ben met het inkleuren begonnen. Ik kwam namelijk een hele mooie kaart, gemaakt met de stempels van "Birthday Blooms", van collega-Stampin' Up! demonstratrice Anna Krol uit de UK tegen. De "Birthday Blooms" is echt een schitterende stempelset. Hopelijk blijft deze nog verkrijgbaar in het nieuwe seizoen. Per 1 juni 2017 start de nieuwe jaarcatalogus. 

 Voor het stempelen heb ik Versamark, de heat tool en embossing poeder gebruikt. Het afdrukje is ingekleurd met de aqua painter in combinatie met "Night of Navy" inkt. Het eindresultaat zal ik morgen laten zien, dus wordt vervolgd! 


De onderstaande foto is van helemaal aan het begin van het inkleuren:


Tussendoor nog blueberry muffins gebakken ...


... en die zijn me toch lekker! 


Een heel fijn weekend! Ze voorspellen dat het morgen een hele mooie warme zonnige dag gaat worden. Geniet er van! 

Hugs, Laura 




No comments:

Post a Comment