Wednesday, January 11, 2017

BEAUTIFUL YOU



LIVE WITH PASSION
LAUGH OUT LOUD
LOVE DEEPLY 


Altijd leuk om post te ontvangen toch? Maak eens iemand blij met een mooie zelfgemaakte kaart. Ik weet nog wel iemand: een vriendin (of al je vriendinnen!), zus, moeder, collega of buurvrouw. Informeer vrijblijvend naar de mogelijkheden met de Stampin' Up! stempels via mijn mailadres.

Deze "Beautiful You" stempelset is ook zo leuk om mee te werken. Helemaal in combinatie met de "So Detailed" Thinlits en de "Botanical Builder" Framelits voor de BigShot. En had ik het "Falling in Love" Designer Series Paper al genoemd? Vooral deze met KANT ... (hoe zou dat nu komen?) LOVE LOVE LOVE ... 

(zie de nieuwe Stampin' Up! Voorjaarscatalogus online, klik op de foto van de catalogus rechtsboven op deze pagina)



Bestellingen kunnen aan mij worden doorgegeven via mijn emailadres: laura9565@hotmail.nl 

Een hele fijne dag!

Hugs, Laura 



1 comment: