Sunday, May 24, 2015

STAMPIN’ UP! REGIONALS 2015


Even de nieuwe catalogus aanpassen! Yesss, the - awesome - new Stampin’ Up! catalog fits ... 

Wat was het leuk in Duiven tijdens het Regional Event 2015 van Stampin’ Up! Gezellig hoor om met ongeveer 200 demonstratrices tijdens zo’n trainingsdag bij elkaar te zijn! Zo zag het er aan onze tafel uit: 




Damir staat op het podium en verwelkomt Charlotte: 


Charlotte komt op het podium ...


... en iedereen in de zaal gaat uit z’n dak! Prachtig toch!


Na een heerlijk lunchbuffet mochten we een kijkje nemen in een andere zaal van het Van der Valk Hotel, de zogenaamde “playroom"! Oh zo mooi, die displays met leuke voorbeelden! Deze zijn gemaakt met de nieuwe stempels en overige producten van Stampin’ Up! Met dank aan de makers van deze prachtige projecten! They did an awesome job! Kijk en geniet:







Verder werden er tijdens de meeting ook nog leuke stempelsets verloot en werden er demo’s in het zonnetje gezet met een bloemetje. Dit is ons project, gemaakt met 2 hele nieuwe stempelsets. Ik heb alleen nog maar het voorwerk gedaan. Als de kaarten af zijn, laat ik ze zien op mijn blog. 


Na afloop van deze topdag kregen wij als demo's nog een goed gevulde Stampin’ Up! tas mee naar huis! Nu ga ik even de tijd nemen om mijn swapjes te bewonderen ... zo’n goede uitvinding zelfgemaakte cadeautjes ruilen met elkaar! Morgen plaats ik een foto op mijn blog van de verzameling leuke swapjes.

Thanks for visiting my blog! Take care and have a great weekend! 

Hugs, Laura 






1 comment:

  1. wow wat ziet het er allemaal mooi uit Laura, je zult weer volop inspiratie hebben opgedaan!

    Groetjes Hermien

    ReplyDelete