Monday, January 19, 2015

BUTTERFLY BASICS


Hallo allemaal! Ik heb vandaag een fleurige serie kaarten om te laten zien. Deze zijn gemaakt met de “Butterfly Basics” (en Butterfly Thinlits Dies) stempelset van Stampin’ Up! Afgelopen zaterdag was ik jarig en ik heb hele mooie bloemen gekregen. Het lijkt wel voorjaar hier in huis! Hierdoor kreeg ik als vanzelf inspiratie voor deze vlinderkaarten en hopelijk kan ik deze inspiratie aan jullie doorgeven. 


Dit zijn de door mij gebruikte Stampin’ Up! producten: 



Het leek zaterdag wel voorjaar! Het zonnetje scheen de hele dag. 




Bedankt voor jullie bezoekje aan mijn blog en tot de volgende keer! 

Een hele fijne dag! 

Hugs, Laura 




4 comments:

  1. die vlinders zijn echt gaaf!
    en prachtige bloemen heb je gekregen!!
    vast en zeker een super leuke verjaardag gehad!!

    liefs Gerrie

    ReplyDelete
  2. WOW spring is in the air en nog van harte gefeliciteerd Laura!!!

    xx Irene

    ReplyDelete
  3. Wowwwww Laura wat een mooie creaties en bloemen en nog gefeliciteerd
    gr lenny

    ReplyDelete
  4. Nog van harte Laura, je bent lekker in de bloemetjes gezet...je kaartjes zien er prachtig uit

    Groetjes Hermien

    ReplyDelete