Sunday, August 10, 2014

Hortensia’s/Hydrangeas


Hallo! Happy Sunday and Happy August! Ik ben vanmorgen weer even met de Hortensia-stempel van Stampin’ Up! bezig geweest. Het resultaat: een kaart, een kadotasje en een notitieboekje. 




Om de achtertuin na terugkeer van vakantie een beetje op te leuken, heb ik gisteren deze twee Hortensia’s gekocht en dat was ook de reden dat ik de Hortensia-stempel weer uit de kast heb gepakt en zoals dat gaat, van het een komt het ander ... 


Bedankt weer voor jullie bezoekje aan mijn blog! Een hele fijne zondag allemaal!

Hugs, Laura 


P.S. 

Tijdens het knutselen had ik gezelschap van deze twee:

Onze hond Cooper en ons logeetje Messi. 

2 comments:

  1. Leuk weer geworden, die kleuren zijn ook erg mooi Laura, Blijft een mooie stempel he :)

    ReplyDelete
  2. Wauw wat een mooie dingen heb je weer gemaakt, en die stempel wat een bjoetie.
    Groetjes Ingrid

    ReplyDelete