Friday, May 16, 2014

C R E A T E - een zelfgemaakte slinger/a handmade banner




Hallo allemaal! Dit keer heb ik weer eens een slinger gemaakt. Dit is zo leuk om te doen! Het papier dat ik heb gebruikt is van de Designer Series Paper Stacks van Stampin' Up!: Subtles Collection. De kleuren zijn: Calypso Coral, Wild Wasabi, Wisteria Wonder, Pink Pirouette, So Saffron & Pool Party. Verder heb ik de Spiral Flower Die weer gebruikt, deze roosjes komen steeds weer goed van pas. De letters zijn gestempeld met de "Morning Post Alphabet", de kleur van de inkt is Brown Sugar. Verder heb ik ook de "Blue Ribbon" stempelset gebruikt, de Tea Lace Paper Doilies en de BigShot Die-Cutting Machine en de Top Note Bigz en de Little Leaves Sizzlits.

Het is zo’n heerlijk weertje vandaag en het blijft de komende dagen ook zo. Heerlijk toch! Lekker genieten van het zonnetje! Ik wens jullie alvast een heel fijn weekend! Bedankt weer dat jullie even kwamen kijken op mijn blog! 

Hugs, Laura 












Designer Series Paper Stacks van Stampin' Up!: Subtles Collection
(40 bladen, aan beide zijden bedrukt, verschillende designs in 10 kleuren, afmeting: 30,5 x 30,5 cm)













3 comments:

  1. You're on a roll Laura, zowat elke dag iets leuks op je blog en dit is ook weer eeeeeeeeenig!!!

    xx Irene

    ReplyDelete
  2. superrrrrrrr mooi gemaakt Laura
    gr lenny

    ReplyDelete
  3. Prachtig Laura

    Groetjes Hermien

    ReplyDelete