Thursday, April 17, 2014

Oversized Tea Light Box (Stampin’ Up!)


Hallo allemaal! Happy Thursday! Wat kom je toch allemaal leuke dingen tegen tijdens het bloghoppen! Dit keer zag ik wel een heel mooi doosje op de blog van Sam Donald (Stampin’ Up! UK). Voor de tutorial moet je naar deze link:  

http://pootles.co.uk/2014/04/14/stampin-up-uk-double-oversized-tea-light-box-tutorial/

Thank you so much for sharing, Sam Donald! 


Dit is mijn kadodoosje geworden. In het doosje passen 2 van de grotere versie theelichtjes. Worden jullie ook zo blij als je precies de juiste kleur kunt vinden van het een of ander om te combineren met het designer series paper van Stampin’ Up!? Ik heb meteen mijn nieuwe Scalloped Tag Topper Pons ook even uitgeprobeerd. Binnenin heb ik een mini-chocolaatje geplakt. 




Stampin’ Up! supplies/benodigdheden:


De Fresh Prints Designer Series Paper Stack van Stampin’ Up! kost 8.50 euro. Je krijgt dan een papierblok van 48 bladzijden, aan beide zijden bedrukt. De afmeting is 11.4 x 16.5 cm.


WOW, die Stampin’ Up! Scalloped Tag Topper Punch is me toch leuk! Wat een mogelijkheden! Deze pons staat in de SU Lente/Summer Catalogus voor 27.95 euro op blz. 35.  Ook heel goed te combineren met de Designer Frames, een set van 2 emboss frames (ovaal en rechthoek) voor 10.95 euro.


Ben je ook helemaal weg van deze pons of wil je meer uitleg/informatie over de Stampin’ Up! producten, stuur dan even een berichtje naar laura9565@hotmail.nl, dan neem ik zo snel mogelijk contact met je op? 

Bedankt weer voor jullie bezoekje aan mijn blog en tot een volgende keer! 

Een hele fijne dag! 

Hugs, Laura 




3 comments:

  1. Super gaaf en knap gemaakt Laura.
    Ook je materialen zoals de Tag topper punch en de frames vind ik prachtig. Vast hele leuke dingen mee te maken.
    Groetjes,
    Carla

    ReplyDelete
  2. superrrrrr mooi gemaakt Laura ik heb Sam ook in me favoriet staan
    ze heeft heel veel leuke doosjes ze hebben mooie dingen bij stamping up
    groetjes lenny

    ReplyDelete
  3. Het wordt hoog tijd dat Stampin'Up naar België komt.
    Groetjes, Ann C

    ReplyDelete