Wednesday, March 13, 2013

Enjoy the little things ... (Stamps by Judith)

 
Hallo allemaal! Happy Wednesday! Ik heb een heel leuk en gezellig Creative Memories Scrapbook Weekend (Thanks to Shannon, Maria & Jean!) achter de rug en had even wat meer mijn focus op het scrapbooken, maar ik heb vandaag weer een kaartje om te laten zien. De leuke stempels: het vogelhuisje met vogels zijn van "Stamps by Judith". Het cardstock is van Stampin' Up! (Crumb Cake and Regal Rose) en ik heb een Designer Paper Pad van My Mind's Eye: "Lime Twist" gebruikt.
 
Laat het voorjaar nu maar komen, ik heb er zin in!
 
Bedankt voor het bezoekje aan mijn blog en tot de volgende keer!
 
Hugs, Laura
 
 

 
 

3 comments:

  1. Mooiiiiiii kaartje Laura super kleurtjes
    ja laat het voorjaar maar snel komen
    groetjes lenny

    ReplyDelete
  2. Prachtig voorjaarskaartje Laura.

    Groetjes Hermien

    ReplyDelete
  3. Weer zo'n pracht van een kaart.
    Super stempel en zoals we gewoon zijn van jou, ook weer zo fantastisch ingekleurd.
    Erg leuk gemaakt Laura.
    Groetjes,
    Carla

    ReplyDelete