Thursday, December 13, 2012

Holy Night ...

 
Hallo allemaal! Zo, de kerstboom staat weer! Dan is dat maar weer gebeurd. Ik heb hoofdzakelijk witte en een paar goudkleurige kerstballen gebruikt deze keer en verder alles wat we nog hadden in de boom gehangen. Qua decoreren binnen en buiten voor de Kerst ben ik klaar. 
 
Afgelopen maandag heb ik nog een hele leuke Stampendous stempel "Holy Night" gekocht bij Archiver's (alle stempels waren 40% off) en heb er meteen maar een aantal kerstkaarten mee gemaakt. Het vormt een hele leuke combinatie met de Stampin' Up! stempel "Joy to the world" vind ik. Dit keer geen jingle bells, knoopjes of iets dergelijks (hoe graag ik het ook wil!) als versiering, want anders gaan ze moeilijk doen bij de post, dus vandaar deze "platte" kaarten, lol! Ik ga nu weer even verder met het schrijven van de kerstkaarten. Wat een leuke tijd is dit toch! Zo leuk al die post in de mailbox aan te treffen! Tot de volgende keer! Een hele fijne dag!
 
Hugs, Laura
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

2 comments:

  1. Dat heb je weer mooi gedaan Laura, en wat zie ik ligt bij jullie de sneeuw al of is het een oude foto?

    Groetjes

    ReplyDelete
  2. Wat een prachtige stempel Laura, je kaarten zien er heel mooi uit. En wat een geweldig leuke brievenbus hebben jullie, super!
    Je boom is ook prachtig met mekaar weer een prachtig plaatje.

    Liefs Henriette

    ReplyDelete