Wednesday, February 1, 2012

2 scrapbook pages: winter in the USA



Hallo allemaal! Het is vandaag precies 1 jaar geleden dat we hier een sneeuwstorm hadden: the historical Chicago Blizzard! Ik herinner het me nog als de dag van gisteren. Wat een pak sneeuw kregen we toen kado! En vandaag ... Mother Nature is een beetje in de war ... +12 graden Celsius/50 degrees Fahrenheit. Het lijkt wel lente! Gisteren hebben we bijna een record verbroken, we hebben +15 graden Celsius gehaald! Het is een hele zachte winter tot nu toe (de winterjassen, snowboards, sleeen etc. zijn hier overal in de uitverkoop), maar wie weet wat er nog gaat komen ... 

Ik zag dat er weer nieuwe volgers zijn bijgekomen en ik ben helemaal HAPPY! Welkom op mijn blog! Vandaag heb ik twee scrapbook pages gemaakt. Ik was foto's aan het sorteren en mijn scrapbookspullen een beetje bij elkaar aan het zoeken voor de komende crop night later deze week en voila ... twee scrapbook pages klaar!   

Een hele fijne dag!

Hugs, Laura   




7 comments:

  1. wat zijn je LO's leuk geworden Laura!
    Hier komt het kwik overdag niet boven nul en komend weekend wordt het 's nacht -11 brrrrrr
    Wat is een crop-night eigenlijk?
    grtz Jolanda

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks Jolanda! Take care and stay warm!
      Een corp night is een scrap(book)avond. Ik vind het super gezellig om samen met andere scrapbookers te werken en ideeen uit te wisselen.

      Hugs, Laura

      Delete
  2. leuk joh, die eekhoorns zijn leuk zeg

    ReplyDelete
  3. Dat is prettig zo'n zachte winter, allee wij mogen nu ook niet klagen. Zo'n sneeuwtapijt vind ik alleen fijn voor de foto's. Jij hebt er prachtige LO's van gemaakt.
    Schattig je Coopertje en de eekhoorns ook al zo leuk.
    Een fijne dag,
    Groetjes,
    Carla

    ReplyDelete
  4. Ze zijn super leuk Laura
    gr lenny

    ReplyDelete
  5. Ze zijn super mooi Laura, ik ga nu slapen en kijken hoe het er hier morgenochtend uit ziet, ze voorspellen sneeuw voor vannacht, het is nu -8

    groetjes
    Folkje

    ReplyDelete